model cun


layout

flying maple



Tuesday, March 1, 2011

GEMOK?????

Hyeppp......
and ASSALAMUALAIKUM...


GEMOK???and mengapa aku dikata sudah gemok??
persoalan yang amat meruncingkan kepala rambutku ini......

mak kata: awat hang makin gemok nie??dagu dah berlapis 2??ang x reti nak kurus dah ka??
kakak kata: muka ang dah macam segi empat dah,baik hang jangan dok sengih macam tu,huduh aku tgk...

umm.....aku amat memerlukan perunding bagi memulihkan dagu yg berlapis n muka segi empat ini....
hope DOKTOR ROZMEY boleh tolong....

no food at night after this...tpi aku selalu ja cakap keling...indah khabar dari rupa jer....
mula mula semangat ja but after that semangat dah lesap bersama dengan angan2 kosong!
hahahaa.....

so nasihat aku pada semua jaga lar diri anda supaya tidak mengalami masalah seperti aku...
tapi cena pon aku still bersyukur dengan apa yang aku dapat ni...
heheheee...

k lar babe,,x nak karang panjang2..taw ampa bosan hahaha...
got to go!

ASSALAMUALAIKUM..........

No comments:

Post a Comment